Sodastream přivítá jaro rozhlasovou kampaní

Značka SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spustí v březnu rozhlasovou kampaň. Sada dvou spotů bude vysílána během celého měsíce na celostátních frekvencích rádií Evropa 2 a Frekvence 1. Tématem je potravinářský CO2 plyn a limitovaná edice SodaStream Spirit Italian Spritz.
Rozhlasovou kampaň využívá ke zvýšení a podpoře prodeje SodaStream opakovaně. „S reklamami v rádiích máme dlouhodobě dobrou zkušenost, naši zákazníci na spoty v rozhlase reagují velmi pozitivně,“ prozrazuje Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR. Hlas oběma dvacetivteřinovým spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková a cílovou skupinou jsou maminky ve věkové kategorii 25+. Kreativa rozhlasových spotů vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

První spot prezentuje výrobníky SodaStream jako chytrou alternativu k namáhavému nošení těžkých balíků vod, pomocí nichž si lze čerstvou perlivou vodu nachystat v pohodlí domova. Rovněž připomíná limitovanou edici Spirit Italian Spritz. Sada obsahuje výrobník Spirit White, bombičku s CO2 plynem, dvě designové sklenice, dvě lahve Fuse o velikosti 1 l a dámskou lahev do kabelky o objemu 0,5 l. Poslední složkou je příchuť Italian Spritz, s níž si připravíte nealkoholickou verzi oblíbeného nápoje.

Tématem druhého spotu je plyn CO2 pro výrobníky perlivé vody SodaStream. Bombičky s plynovou náplní CO2 dodávány v potravinářské kvalitě a vydrží až na 80 litrů domácí perlivé vody v závislosti na typu výrobníku a síle perlení nápojů. „Prostřednictvím kampaně chceme také upozornit na to, že je pro nás mimořádně důležitý uživatelský komfort našich zákazníků.  A proto umožňujeme po spotřebování náplně výměnu bombičky pouze za cenu plynové náplně, a to v neustále se rozšiřující síti autorizovaných míst, která momentálně čítá více než 2500 lokací,“ uvádí Michal Panis.
 
O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
 
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz
Zpět na SodaStream Blog