Doprava zdarma při objednávce nad 1000 Kč

Unikátní výrobník SodaStream ART už má svého majitele!

V červnu 2023 jsme uvedli na trh novou generaci výrobníků perlivé vody a při této opravdu výjimečné příležitosti jsme chtěli změny k lepšímu v České republice iniciovat i z jiné perspektivy. Spojili jsme se proto se vzdělávacím centrem TEREZA, které se dlouhá léta snaží vést děti a mládež k udržitelnějšímu způsobu života. Jednou z jejich aktivit je i Kampaň obyčejného hrdinství, kterou jsme se rozhodli podpořit. Jak?
Jeden z našich nových výrobníků ART jsme svěřili do rukou talentovaného českého ilustrátora Marka Kulhavého, kterého možná znáte pod uměleckým jménem Mára Čmára. Požádali jsme ho, aby pro tento jediný kus navrhl speciální design. Tak vznikl jedinečný výrobník ART ilustrovaný motivy vody a květů splývajících do kresby planety Země. Následně jsme pro tento unikát zorganizovali online aukci na portále aukro.cz.

Aukce probíhala během června a my děkujeme všem, kteří se zapojili nebo sdíleli informaci o ní i dále. Nakonec tento krásný designový kousek za 48 200 Kč vydražil CEO úspěšné české společnosti Ultra Marine Europe, která se zabývá prodejem námořních kotev. Nás těší, že své místo našel symbolicky i doslova – u vody. Nový výrobník perlivé vody ART se dnes vyjímá ve stejně designových prostorech showroomu Ultra Marine na břehu řeky Vltavy. Samozřejmě plně funkční přístroj zároveň pomáhá zajistit pitný režim pro 16 zaměstnanců, kteří tu pracují.

A na závěr to nejdůležitější – jak budou použity prostředky z aukce? No přece na Kampaň obyčejného hrdinství! Ta nabízí lidem výzvy k jednoduchým činnostem, které je v denním životě motivují ke konkrétním aktivitám vedoucím ke zlepšení života. Do dnešního dne prošlo kampaní více než 56 tisíc lidí a společně už například zasadili tolik stromů a keřů, že by to zabralo plochu 21 fotbalových hřišť. Kampaň plánuje TEREZA  zdigitalizovat do formy aplikace, která zapojeným účastníkům zpřehlední výsledky plnění výzev a umožní jim sledovat jejich výsledky. Získané finance tedy přispějí i na tento účel.

P.S.: Kampaň obyčejného hrdinství je pro nás  důkazem, že i malé změny v chování mohou přinést velký efekt. Ze stejné myšlenky totiž vychází i filozofie SodaStream. Náš zákazník nemusí kvůli lepší planetě ubrat ze svého komfortu ani vynaložit víc financí. Jednoduše si svoje perlivé nápoje připraví doma z kohoutkové vody obyčejným stlačením páky nebo tlačítka na výrobníku. Tak co, přidáte se?
Zpět na SodaStream Blog